zaterdag 16 juli 2011

twenty something

Carrie: "I just love Sleeping Beauty! The music, the sets, the costumes. It's so romantic!"
Stanford: "You only like it because she sleeps for a hundred years and doesn't age."


Ik hou ook van Sleeping Beauty... Ze vind de liefde van haar leven en hij maakt haar leven perfect. Maar misschien hou ik ook wel van Sleeping Beauty omdat ze inderdaad slaapt voor honderd jaar en maar niet ouder wordt. Het leven gaat zo snel voorbij. Soms zo snel dat je vergeet te genieten van de dingen die je doet! 


Vandaag ben ik jarig en word ik twenty-something. Ik ga bewust genieten van een frozen daiquiri op het strand! I love it! 


Liefs, Maaike

1 opmerking:

  1. hihi :) heb je mijn smsje gehad? Hierbij nog een keertje gefeliciteerd!! Dikke knuffel van je zusje

    BeantwoordenVerwijderen