zaterdag 16 juli 2011

Creative heads wanted: how to fix a pretty monokini

Bron: Xandi.nl
Ik ben sinds een aantal jaar steeds op zoek naar bijzondere bikini's. Voornamelijk omdat ik niet in bikini's wil lopen die iedereen heeft.
Vlak voor ik naar BraziliĆ« in 2006 kocht ik een wit met blauwe streepjes bikini bij de H&M. Ik herinner het me nog goed. Ik zag daar een meisje met precies dezelfde bikini. Op dat moment besloot ik om geen bikini's meer te kopen in grote winkelketen in Nederland. Zo bestaat mijn collectie uit een aantal Braziliaanse bikini's en een aantal op internet gekochte bikini's. 
Afgelopen zomer had ik een prachtige monokini gekocht via Xandi. Helaas is deze bikini kapot gegaan. De stukken van deze monokini werden vastgehouden door een metalen cirkel met steentjes erop. Een van de borstdelen heeft losgelaten, waardoor ik de monokini niet meer kon dragen. 



Mijn monokini
Op het moment ziet mijn monokini er zo uit als op de foto. De kwaliteit van de stof is nog heel erg mooi, alleen de ring is eruit.
Nu is mijn vraag: 


Wie heeft er een creatief idee om deze monokini weer draagbaar te maken?


Liefs, Maaike


N.B. Xandi is een geweldige webshop. Neem er zeker eens een kijkje en laat je niet afleiden door de modellen of de kledingstukken die je niet mooi vindt. Ik bestel er regelmatig shirtjes en heb uiteraard weer nieuwe bikini's gekocht voor deze zomer! Over Xandi en mijn nieuwe bikini's volgt uiteraard nog een artikeltje wanneer ik ze binnen heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten