vrijdag 1 juli 2011

Shoplog 1 juli 2011

Heel Nederland is in de ban van de sale. Wanneer ik langs de etalages loop, schreeuwen de reclame borden om mijn aandacht. 2 halen, 1 betalen! 50% korting op alles! Al mijn zingtuigen gaan tijdens deze periode van het jaar op scherp en ik heb een neus voor koopjes. Dit jaar ben ik nog niet op koopjesjacht geweest. Ik heb net het schooljaar op mijn werk afgesloten en heb er geen tijd voor gehad.

Gisteren begon de Sale bij bij de laatste winkels. Uiteraard ben ik vandaag een kijkje gaan nemen. Na anderhalf uur (!!) in de paskamer was had ik een redelijke keuze kunnen maken. Uiteindelijk heb ik high heels met een peeptoe van Supertrash gekocht, een donkerblauwe SOS-broek, een korte jumpsuit van Supertrash, een driekwart jumpsuit van Kocca en een blauw haltershirtje met ronde hals van Kocca. Ik heb mezelf enorm verwend! 


Heb jij jezelf al verwend tijdens deze Sale?
heels Supertrash
detail SOS-broek
prachtige Swarovski knoop

jumpsuit Kocca
Ronde hals - halter Kocca
Korte jumpsuit Supertrash





1 opmerking:

  1. Leuke shopsessie is dit geweest! Ik heb je site bij mijn favorieten toegevoegd. Leuk dat je weer een blog bent begonnen en ik was blij verrast dat het een beauty/fashion blog is, het ziet er erg mooi en profi uit! =D We kunnen tips delen over lay-out, inhoud, ed. Meld je aan bij Bloglovin', want dan kunnen meiden je volgen. En een facebook aanmaken speciaal voor je site is ook een aanrader. Meer tips kunnen we per mail met elkaar delen. xcie

    BeantwoordenVerwijderen